• Telefoon 024 381 61 60

Onderwijs entrea lindenhout

Maatwerk in het belang van het kind

Onderwijs dat past als een jas!

Onderwijs entrea lindenhout is er voor kinderen die (tijdelijk) het meest gebaat zijn bij speciaal onderwijs. Speciaal onderwijs op maat, omdat zij binnen het regulier passend onderwijs onvoldoende tot ontwikkeling kunnen komen. Wij sluiten aan bij het leerprogramma van de basisschool met dezelfde methoden, toetsen en eindtermen, maar we stemmen dit zorgvuldig af op de individuele onderwijsbehoeften van elk kind.

Onze medewerkers hebben een grote expertise met betrekking tot het onderwijs, het gedrag en de ontwikkeling van de leerlingen. Met de inzet van deze deskundigheid richten wij rondom jouw kind een leeromgeving in, die past als een jas.

Terug naar het regulier onderwijs

Ons speciaal onderwijs is opbrengstgericht. Al onze inspanningen zijn erop gericht dat jouw kind zich optimaal ontwikkelt en zo snel mogelijk terug kan naar het regulier onderwijs, eventueel met een vorm van ambulante ondersteuning.

Binnen entrea lindenhout benutten we de kracht van de combinatie van onderwijs en jeugdhulp. Deze combinatie maakt ons speciaal onderwijs bijzonder door de extra zorg die wij jouw kind kunnen bieden wanneer dit nodig is.

Combiplus Itemfoto

Regio Nijmegen en regio Tiel

In de regio Nijmegen vind je onze scholen: De Tapir (Nijmegen), De Bron (Ubbergen) en De Berg (Ubbergen). De regiodirecteur is Karin van der Velden.

De Hertog is onze school in Tiel. De regiodirecteur van Tiel is Arjen Schimmel.

Bestuurder is Marjan Boertjes, voorzitter van de Raad van Bestuur van entrea lindenhout.